Zákaznická podpora pro nové zákazníky

800 138 138 220 990 007
Po-Pá 08:00-20:00

Máte dotazy k objednávce nebo objednávaným službám?

Kontaktujte naši bezplatnou prodejní linku pro:

  • informace o objednávaných službách,
  • informace o průběhu objednávky,
  • pomoc s výpovědí smlouvy u vašeho stávajícího operátora

Zákaznická podpora pro připojení k internetu

590 990 000
Po-Pá 08:00-20:00
Sobota 08:00–16:00

Podpora pro stávající zákazníky Eri Internet

Zákaznickou podporu Eri Internet kontaktujte pro následující oblasti:

  • změna internetového tarifu
  • pomoc s nastavením routeru
  • pomoc s nastavením wi-fi
  • problémy s internetovým připojením
  • změna vyúčtování za internetové připojení
  • podání výpovědi za služby internetového připojení
  • jakékoliv ostatní doplňkové sliužby k internetu (veřejná IP adresa, webhosting, správa domén, E-mail služby atd.)

Zákaznická podpora pro internetovou televizi Skylink Live TV

595 694 310
Po-Pá 08:00-20:00
So-Ne 08:00–18:00

Podpora pro stávající zákazníky Skylink

Zákaznickou podporu Skylink kontaktujte pro následující oblasti:

  • změna programového balíčku internetové televize Skylink Live TV,
  • změna typu platební metody,
  • problémy s aplikací Skylink Live TV,
  • ukončení služby internetové televize

Nebo se pomocí vašeho e-mailu a hesla do aplikace Skylink Live TV přihlaste do Zákaznické zóny, ve které můžete sami měnit (jiné programové balíčky) nebo rušit předplatné.

Často se nás ptáte

Platby a vyúčtování za služby

Platby za internetovou televizi Skylink Live TV

Při objednávce zadáte vaši platební kartu, z které se bude automaticky každý měsíc strhávat částka za televizní předplatné. Nic dalšího nemusíte řešit. Služby internetové televize Skylink Live TV si můžete spravovat sami v Zákaznické zóně, kam se přihlásíte pomocí e-mailu a hesla, které používáte do aplikace Skylink Live TV.

Platby za internetové připojení ERI

Způsob platby a frekvenci vyúčtování si zvolíte během instalačního hovoru internetového připojení, který proběhne do 2 pracovních po dokončení objednávky. Můžete si zvolit měsíční, čtvrtletní nebo roční frekvenci plateb.

Proč službu poskytují dvě různé společnosti?

Internetovou televizi Skylink Live TV poskytuje pod značkou Skylink společnost Canal+ Luxembourg S. à r.l. a internetové připojení pod značkou ERI internet společnost Český bezdrát s.r.o.

Důvodem spolupráce je vytvoření technického řešení, díky kterému obyčejný internetový provoz domácnosti nebude omezovat sledování televize po internetu a tím zhoršovat jeho kvalitu. Zároveň zákazníkům můžeme nabídnout první měsíc předplatného za internetové připojení a televizi zdarma.

Jak zruším objednané služby?

Zrušení předplatného internetové televize Skylink Live TV

Zrušit (nebo obnovit) předplatné můžete kdykoliv sami v Zákaznické zóně, do které se přihlásíte pomocí e-mailu a hesla, které používáte do aplikace Skylink Live TV. Zrušení internetové televize Skylink Live TV nijak neovlivňuje službu internetového připojení, která nadále zůstává aktivní.

Zrušení internetového připojení ERI

Výpověď služeb internetového připojení "ERI internet" zašlete společnosti Český bezdrát s.r.o. e-mailem na adresu skylink@eri.cz. Výpovědní lhůta je 30 dnů od následujícího dne po doručení výpovědi. Výpověď lze podat po uběhnutí min. doby trvání smlouvy, tedy 6 měsíců. 

Mohu mít svůj vlastní router?

Ano, pokud vlastníte jakýkoliv router značky MikroTik, ideálně MikroTik RBD52G nebo MikroTik RBD53iG. Router značky MikroTik vám vzdáleně můžeme nastavit tak, jakoby jste si jej koupili od nás.

Pokud vlastníte jiný router, nedoporučujeme ho používat. Internetové připojení vám samozřejmě bude fungovat, ale nebudete moci využít vyhrazenou linku pro internetovou televizi. Abyste využili vyhrazenou televizní linku naplno, doporučujeme v objednávce služby zároveň zakoupit námi přednastavený router MikroTik RBD52G za 1599 Kč.

Lze koupit internetové připojení samostatně bez TV?

Internetové připojení za ceny a podmínky uvedené na těchto stránkách je nabízeno pouze v kombinaci s internetovou televizí Skylink Live TV.

Ještě nejsem zákazníkem Skylinku

Objednáním služby Internet s TV se stanete jak zákazníkem ERI Internet, tak zákazníkem Skylinku.

Již jsem zákazníkem Skylinku

Zákazníci Skylinku mohou využít nabídky internetového připojení za stejných podmínek. Stačí si vybrat produkt a odeslat objednávku. V tomto případě si ale objednávají pouze internetové připojení, ale neobjednávají si službu od Skylinku, protože tu již využívají.

Lze koupit internetové připojení za zvýhodněných podmínek pokud již využívám Skylink Live TV?

Ano, lze. Internetové připojení za ceny a podmínek uvedených na těchto stránkách je nabízeno jak novým zákazníkům Skylink Live TV, tak i těm stávajícím.

Stávající zákazníci Skylinku vyplní a odešlou objednávku stejně jako noví zákazníci. Nebude se však na ně vztahovat objednávka Skylink Live TV, ale pouze objednávka internetového připojení.

Jaký je závazek při objednání služeb?

Internetová televize Skylink Live TV

Službu si objednáte bez jakéhokoliv závazku. V objednávce ověříte vaši platební kartu, z které budeme strhávat předplatné za každý měsíc. První měsíc máte zdarma. Službu můžete kdykoliv sami zrušit nebo obnovit v Zákaznické zóně.

Internetové připojení ERI

Internetové připojení ERI si objednáváte na dobu neurčitou s minimálním závazkem 6 měsíců.

Mám připojení typu xDSL od jiné společnosti, lze jej převést k Eri za nabízených zvýhodněných podmínek?

Ano, lze. Stačí si od vašeho stávajícího poskytovatele připojení vyžádat tz. kód pro převod - KPU a nebo OKU, kterí sdělíte ERI při prvním hovoru po odeslání objednávky.